Guerlain Heritage Eau de Parfum - Tester, 100ml

100ml - Eau de Parfum - Tester - Άνδρες

Παρακολούθηση προϊόντων
  • Μάρκα: Guerlain
  • Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο (Η αποστολή θα γίνει στις 25.11.2024)
  • Δράση
Επιλέξτε μια παραλλαγή

94,00 €

Περιγραφή

Καλλυντικά Guerlain – ο θρύλος των καλλυντικών και των αρωμάτων. Η Guerlain, η θρυλική γαλλική μάρκα αρωμάτων, προϊόντων περιποίησης δέρματος και διακοσμητικών καλλυντικών, είναι ένα από τα πιο διάσημα στον κόσμο και, με την παράδοση της πάνω από 180 ετών στην παραγωγή αρωμάτων και καλλυντικών, επίσης ένα από τα παλαιότερα.

Ιδρύθηκε το 1828 από τον Pierre-François-Pascal Guerlain, ο οποίος σύντομα άρχισε να πουλά τα δικά του αρώματα, eau de toilettes και καλλυντικά στο πρώτο του κατάστημα στο Παρίσι. Στα μέσα του 19ου αιώνα, η Guerlain ήταν ο πιο περιζήτητος κατασκευαστής αρωμάτων στο Παρίσι και ως μέρος της ιδέας της για εξατομικευμένα αρώματα, δημιούργησε, για παράδειγμα, το Eau Impériale για τη Δούκισσα Eugenie, σύζυγο του Ναπολέοντα Γ'. Με την πάροδο του χρόνου, είχε πελάτες στις περισσότερες από τις ευρωπαϊκές βασιλικές αυλές, συμπεριλαμβανομένης της Βρετανικής Βασίλισσας Βικτώριας, της Ισπανικής Βασίλισσας Ισαβέλλας και της Αυστριακής αυτοκράτειρας Σίσσυ.

Από το 1860, όταν ο Pierre-Francois-Pascal Guerlain δημιούργησε το πρώτο του άρωμα, το Eau de Cologne Imperiale, έχουν δημιουργηθεί περισσότερα από 200 αρώματα για άνδρες και γυναίκες με την επωνυμία Guerlain, στα οποία, εκτός από τον ιδρυτή της μάρκας, οι απόγονοί του Jacques Guerlain, Jean- Paul Guerlain ή Aimé Guerlain.

Για τα αρώματά της, η Guerlain χρησιμοποιούσε πάντα πολυτελή και σπάνια υλικά, για παράδειγμα γαλλική βανίλια ή ylang-ylang από τις δικές της φυτείες στα νησιά Κομόρο. Παράλληλα, ήταν καινοτόμος στη χρήση συνθετικών υλικών. Το 1889, το άρωμα Jicky ήταν το πρώτο στο οποίο ο Aimé Guerlain πρόσθεσε κουμαρίνη.

Ακόμη και στον τομέα των διακοσμητικών καλλυντικών και της περιποίησης του δέρματος, τα προϊόντα Guerlain ήταν πάντα τεχνολογικά καινοτόμα και παράγονταν με τις πιο σύγχρονες διαδικασίες από υλικά υψηλής ποιότητας. Η μάρκα έχει μια σειρά από πρωτιές, όπως το πρώτο στερεό μακιγιάζ, που παρήχθη το 1840, ή τον πρώτο ορό, που δημιουργήθηκε μετά από περισσότερο από έναν αιώνα εμπειρίας το 1950, όταν ήταν μια εντελώς νέα μέθοδος εφαρμογής περιποίησης δέρματος.

Μέχρι το 1994, η επωνυμία Guerlain ήταν μια οικογενειακή επιχείρηση που διοικούνταν από πολλές γενιές απογόνων του Pierre-François-Pascal. Στη συνέχεια εξαγοράστηκε από την εταιρεία Louis Vuitton Moet Hennessy, αλλά η φήμη της δεν τελείωσε εκεί. Από αρώματα μέχρι προϊόντα περιποίησης δέρματος και σώματος μέχρι διακοσμητικά καλλυντικά, καθένα από τα προϊόντα της εξαιρετικά ευρείας γκάμα της μάρκας Guerlain εξακολουθεί να αποτελεί εγγύηση κορυφαίας ποιότητας. Δεν είναι περίεργο που ακόμη και σήμερα ο Guerlain συνδέεται με τα πιο διάσημα ονόματα της δημόσιας ζωής. Στη σύγχρονη εποχή, κορυφαίοι εκπρόσωποι των βασιλικών αυλών έχουν προσθέσει τις πιο διάσημες προσωπικότητες στις τάξεις των υποστηρικτών του brand Guerlain, όπως η Rihanna, η Courtney Love, η Jennifer Lopez, η Jessica Biel, η Karolina Kurkova, η Gwyneth Paltrow, η Paris Hilton, η Natalia Vodianova. ή -λίγο νωρίτερα- η Μέριλιν Μονρόε.

«Φτιάξτε καλά προϊόντα και μην κάνετε ποτέ συμβιβασμούς στην ποιότητα. Όσο για τους άλλους, βρείτε απλές ιδέες και εφαρμόστε τις με ευσυνειδησία.» (Pierre-François-Pascal Guerlain)

  • ΦΥΛΟ: άνδρες
  • Μάρκα: Guerlain
  • Αρωματικό συστατικό - κεφαλή: μούρα αρκεύθου, πράσινους τόνους, petitgrain, λεβάντα, λεμόνι, ΣΟΦΌΣ, αλδεΰδες, περγαμότο
  • Αρωματικό συστατικό - βάση: βρύο, κεχριμπάρι, κέδρος, σανταλόξυλο, μόσχος
  • Συστατικό αρώματος - καρδιά: ρίζα ίρις, γαρύφαλλο, ροζ πιπέρι, κρίνος της κοιλάδας, κακό, κολίανδρο, τριαντάφυλλο, γιασεμί, πιπέρι, πατσουλί

Η Guerlain είναι αναμφίβολα μια από τις πιο διάσημες μάρκες στον κόσμο. Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Pierre-François-Pascal Guerlain το 1828 όταν άνοιξε το πρώτο του κατάστημα στο Παρίσι. Στην παραγωγή αρωμάτων και καλλυντικών, συνδυάζει δεξιοτεχνία, τεχνολογία αιχμής και περιβαλλοντική και κοινωνική ευθύνη.