Πρόγραμμα επιβράβευσης

Ψάχνετε για έκπτωση;

Στην KOKU, αναζητάμε πάντα τρόπους να επιβραβεύσουμε τους πιστούς πελάτες μας. Αποφασίσαμε να σας δίνουμε πίσω ένα μέρος κάθε αγοράς μέσω ενός νέου προγράμματος επιβράβευσης. Στόχος μας είναι να σας δείξουμε πόσο σημαντική είναι για εμάς η αφοσίωσή σας.

Πώς λειτουργεί;

Το πρόγραμμα επιβράβευσης KOKU είναι απλό. Για κάθε ευρώ που ξοδεύετε σε εμάς, θα λαμβάνετε 1 πόντο, τον οποίο μπορείτε αργότερα να χρησιμοποιήσετε ως έκπτωση

1€ από κάθε αγορά = 1 πόντος

100 πόντοι = 2€

Επιπλέον, θα σας ενημερώνουμε πάντα πρώτοι για τα τελευταία προϊόντα και τις εκπτώσεις.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤE

Πώς μπορώ να λάβω έκπτωση;

  • Απλώς δημιουργήστε ένα προφίλ πελάτη στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όπου θα λαμβάνετε πόντους επιβράβευσης μετά από κάθε αγορά.
  • Αρχίζετε να συλλέγετε πόντους αφού συνδεθείτε στο προφίλ σας και ολοκληρώσετε την πρώτη σας παραγγελία. Για κάθε ευρώ που ξοδεύετε, 1 πόντος θα εμφανίζεται στον λογαριασμό σας, ο οποίος μεταφράζεται σε έκπτωση 0,02 € στην επόμενη αγορά σας.
  • Στη συνέχεια, μπορείτε να εξαργυρώσετε τους πόντους στο καλάθι αγορών σας.

Συχνές ερωτήσεις

Πρέπει να είμαι συνδεδεμένος για να επωφεληθώ από την έκπτωση;
Ναι, πρέπει να είστε συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας για να συλλέξετε και να εξαργυρώσετε πόντους. 

Πόσους πόντους μπορώ να χρησιμοποιήσω σε κάθε αγορά;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έκπτωση έως και 50% του συνολικού ποσού καλαθιού σε μία αγορά.

Μπορώ επίσης να χρησιμοποιήσω τους πόντους για έξοδα αποστολής και συσκευασίας;
Όχι. Οι πόντοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο για προϊόντα. 

Τι γίνεται με τους πόντους μου εάν δεν παραλάβω την αποστολή;
Εάν η παραγγελία επιστραφεί ή δεν γίνει αποδεκτή, οι αντίστοιχοι πόντοι επιβράβευσης για αυτήν θα χαθούν.

Πότε θα λάβω πόντους από την αγορά μου;
Οι πόντοι θα πιστωθούν στον λογαριασμό σας μόνο μετά την επεξεργασία της παραγγελίας και την παραλαβή της από εσάς. Εάν ακυρώσετε ή επιστρέψετε την παραγγελία, θα χάσετε τους πόντους.

Δεν βλέπω την επιλογή εξαργύρωσης των πόντων μου στο καλάθι μου.
Αυτό πιθανώς σημαίνει ότι δεν είστε συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας. Όταν συνδεθείτε, η επιλογή εξαργύρωσης θα εμφανιστεί στο καλάθι σας κάτω από τα είδη.

Έχω άλλη ερώτηση.
Εάν δεν έχετε βρει την απάντηση στην ερώτησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@koku.gr